CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

♥ ITS ME BABYY ♥

My photo
klang, selangor, Malaysia

Monday 25 April 2011

Dushh dushh !

Aku keliru sangat sekarang . Yang mana harus aku memilih : masa depan yg terjamin atau kehidupan yg diredhai? arghh . andai saja aku boleh undur balik waktu . bila tiba masa masa macam ni lah, baru aku terfikir . aku tak pernah ada SAHABAT yg tahu segalanya pasal aku . jadi kepada siapa aku harus bicarakan soal ini ? mungkin dulu adanya kakak aku . tapi bila dah banyak perkara yg berlaku sekarang , hubungan itu menjadi jarak yg sangat jaaaaauuhhh . *tuhh,diaa* Hurmm . lantas aku cuma meluahkan perasaan aku pada yang SATU - Allah . Aku berasa lega bila aku tahu masih ada yg mendengar keluh kesah hatiku . biarpun aku tak nampak keberadaan Allah itu dimana, tetapi aku tahu Dia sentiasa mendengar (:

0 comments: